131101-RELLEU-XÉ VÁ, XÉ!!! = X 1 Poble + Just i Ok.


RELLLEU EL TEU POBLE I EL MEU,…per el Nostre Poble.
Així deuría de ser, però dona la casualitat que Relleu , cada vegada s'apaga, les joves emigren, les major no tenen faena, les veis pateixen de vorer que Relleu NO VÁ.
Tós estém preocupat , no sol per la crisi, que al saber!!….,si no per el futur del Nostre Poble.
La responsabilitat d'un poble , la tenín tóts a l'hora que ens criden a les votacións, però també tenim la responsabilitat de menejarmos per tindre controlat el funcionament d'un colectiu d'un poble , de cara al present i futur, i encara que ens costa oblidar lo abans , sempre es més fort construir un futur per un present millor.
actua, movilitzat,……tú mateix!!!..

 


..ALGO ESTA CUINANSE A RELLEU!!! Participes!!!!!

+ RELLEU.POBLE. + EL TEU POBLE I EL MEU. + EL NOSTRE POBLE. 2013-2015.

1 comentari:

Unknown ha dit...

por favor cuando van a hacer una comision justa para hechar a los ladrones que hay en el ayuntamiento empezando por el alcalde hijo de puta que se dedica a robar a la gente normal y corriente. Tengo ya varios amigos que entraron a este pueblo con ilusion para construirse sus casas y el capullo del alcalde no les deja construir, al final se fueron del pueblo. otros que le han expropiado sus tierras para contruir por que les salio de aqui sus narices, y a mi que me andan robando cuando pueden y les aseguro que se las ingenian para hechar a quienes quieren del pueblo. Es que no hay forma de cargarse al capullo del alcalde en este pueblo. Esto es el oeste de hago lo que me da la gana soy el alcalde santiago canto perez. que dios le tenga en la gloria pronto por que se la merece por los actos que tiene tan honestamente despreciables. Adios hijo de puta te queremos visitar en el cementerio de divinos capullos ladrones. firmado una residente de relleu